Adwil najlepszy salon z Tczewa

Swój sukces branżowy budował od podstaw, opierając się na fundamencie najwyższej jakości produktów i serwisu, sprawdzonych kompetencjach pracowników oraz prawdziwiej pasji do tego zawodu. Prowadzony rodzinnie biznes bazuje na szczerości, pełnym zaufaniu, wykorzystywaniu indywidualnych zdolności zespołu oraz chęci dbania o zadowolenie klientów.  Na pytania Grzegorza Cendrowskiego z portalu StolarkaVIP odpowiada Dawid Drąg właściciel firmy dystrybucyjnej Adwil, czyli Rekomendowanego Salonu Okien i Drzwi.

Duże przeszklenia marzenie każdego budującego- salon Adwil z TczewaAdwil to salon okien i drzwi. Jak długo działacie na rynku, kiedy i jak to się zaczęło?
Nasza firma na rynku swoją działalność rozpoczęła w 2000r. i od początku swojego istnienia zajmuje się sprzedażą oraz montażem stolarki otworowej.

Ile macie punktów sprzedaży, co sprzedajcie, kogo reprezentujecie, mam na myśli i produkty, i producentów?
Obecnie mamy trzy dobrze wyposażone punkty sprzedaży na Kociewiu. Zajmujemy się sprzedażą okien, bram garażowych oraz drzwi zewnętrznych i wewnętrznych. Naszymi głównymi dostawcami są tacy producenci jak: Hörmann, Drutex, Dako, Wikęd czy DRE.

Pana zdaniem jak wygląda sprzedaż w roku obecnym, czy jest lepiej niż rok temu i jakie będą prognozy w następne lata.
Sprzedaż z pewnością jest wyższa niż w poprzednim roku, jednakże trzeba mieć na uwadze dużą konkurencję w branży.  Wiąże się to z udzielaniem większych upustów klientom docelowym, niż w poprzednich latach. Moim zdaniem w najbliższych dwóch latach tendencja nadal będzie wzrostowa.

Czy salony stolarki będą musiały się zmierzyć z większą wiedzą i większymi oczekiwaniami ze strony klientów.
Niewątpliwie salony okien i drzwi będą musiały zmierzyć się z większą wiedzą potencjalnych nabywców. Z każdym rokiem klienci są bardziej wymagający i oczytani. Od kilku lat w naszej firmie odbywają się liczne szkolenia w których uczeniczą nasi pracownicy. Także mogę zapewnić, że  firma Adwil z pewnością jest  przygotowana nawet na najbardziej wymagającego klienta.

Jakie są trendy w stolarce, czego poszukują konsumenci.
Od kilku lat klienci szczególnie poszukują produktów z wysoką izolacyjnością cieplną,jak i wykwalifikowanej ekipy montażowej, która podejmie się „ciepłego” montażu. W stolarce okiennej dużą popularność osiągnął montaż trójwarstwowy z wykorzystaniem taśm paroprzepuszczalnych i paroszczelnych oraz ciepłych podkładów podparapetowych. Coraz bardziej popularny staje się także montaż okien w warstwie ocieplenia. Również w bramach garażowych Hörmann często stosujemy zestaw uszczelniający ThermoFrame, który zwiększa izolacyjność cieplną.

Gdybyście Państwo mieli możliwość eksportu stolarki z montażem, to czy zaryzykowalibyście.
W dotychczasowej działalności często sprzedajemy nasze produkty za granicę. Jednak sprawa tyczy się samej sprzedaży. Podejmujemy się montażu tylko i wyłącznie na terenie naszego kraju.

Czy nowa ustawa konsumencka zmieniła Państwa podejście do sprzedaży i do samego klienta. 
Nie zmieniło to naszego podejścia do sprzedaży. Jedyną zmianą, która nastąpiła w naszej firmie to konieczność podpisania umowy przez klienta w którymś z salonów naszej firmy.

Certyfikat Rekoemndowane salony stolarki dla firmu Adwil z TczewaZdecydowaliście się Państwo poddać swój punkt sprzedaży niezależnej ocenie w Programie „Rekomendowane Salony Stolarki” i uzyskaliście znakomite oceny. Dlaczego się zdecydowaliście?
Od kilku lat staramy się na bieżąco,idąc za modą zmieniać ekspozycję oraz wystrój salonów,w zależności od panującego trendu. Jak wcześniej  wspomniałem stawiamy również na liczne szkolenia naszego działu sprzedaży. W tym roku zdecydowaliśmy się poddać swoje salony w Tczewie pod wymagający i niezależny program 'Rekomendowane Salony Stolarki’. Dzięki temu mogliśmy poznać opinię z zewnątrz na temat naszej firmy, a w szczególności  na temat ekspozycji, wystroju i fachowości działu sprzedaży oraz ekipy monterskiej. Szczerze mówiąc nie spodziewaliśmy się aż tak wysokiej oceny ze strony specjalistów z branży.  Upewniło to nas, że idziemy dobrą drogą i z pewnością mobilizuje do dalszej ambitnej pracy.

Jakie podejmuje Pan działania marketingowe, żeby być znanym, szanowanym i rekomendowanym na rynku, na którym Pan działa?
Od kilku lat prowadzimy bardzo szerokie działania związane z reklamą zewnętrzną. Od dwóch lat odważnie prowadzimy działania marketingowe w internecie, co przynosi zauważalne efekty. Na rynku lokalnym Adwil stał się znany i rozpoznawalny. Prowadzimy również  działania sponsoringowe, wspierając miejscowy klub piłkarski oraz  klub sztuk walki. Uważamy, że ten dynamiczny sport idealnie odzwierciedla rozwój naszej firmy. Potencjalni klienci kojarzą Adwil z szybkością, dynamiką i i co najważniejsze stabilnością.

Jednym zdaniem Adwil to…….
Firma, która od lat do każdego klienta podchodzi indywidualnie, chcąc sprostać jego potrzebom i wymaganiom, stawiając na pierwszym miejscu jakość wykonywanych zadań i obsługę klienta. To specjaliści, którzy odpowiedzą na pytanie i dopasują ofertę do wymagań każdego klienta.

Dziękuję za rozmowę, a zainteresowanych  zapraszamy na stronę firmy: www.adwil.pl