ADWIL REKOMENDOWANY SALON Z TCZEWA

Na pytania Grzegorz Cendrowskiego z portalu Stolarkavip.pl odpowiada Dawid Drąg właściciel firmy dystrybucyjnej Adwil czyli Rekomendowanego Salonu Stolarki VIP.

Jak długo działacie na rynku stolarki, kiedy i jak to się zaczęło?
-Nasza firma na rynku swoją działalność rozpoczęła w 2000r. i od początku swojego istnienia zajmuje się sprzedażą oraz montażem stolarki otworowej.

Ile macie punktów sprzedaży, co sprzedajcie, kogo reprezentujecie, mam na myśli i produkty, i producentów?
-Obecnie mamy trzy dobrze wyposażone punkty sprzedaży na Kociewiu. Zajmujemy się sprzedażą okien,bram garażowych oraz drzwi zewnętrznych i wewnętrznych.
Naszymi głównymi dostawcami są tacy producenci jak: Hörmann, Drutex, Dako, Wikęd czy DRE.

Pana zdaniem jak wygląda sprzedaż w roku obecnym, czy jest lepiej niż rok temu i jakie będą prognozy w następne lata.
-Sprzedaż z pewnością jest wyższa niż w poprzednim roku, jednakże trzeba mieć na uwadze dużą konkurencję w branży od pewnego czasu,co wiąże się z udzielaniem większych upustów klientom docelowym, niż w poprzednich latach. Moim zdaniem w najbliższych dwóch latach tendencja nadal będzie wzrostowa.

Czy salony stolarki będą musiały się zmierzyć z większą wiedzą i większymi oczekiwaniami ze strony klientów.
-Niewątpliwie salony stolarki będą musiały zmierzyć się z większą wiedzą potencjalnych nabywców.Z każdym rokiem klienci są bardziej wymagający i oczytani. Od kilku lat w naszej firmie odbywają się liczne szkolenia,także mogę zapewnić, że Adwil z pewnością jest przygotowany nawet na najbardziej wymagającego klienta.

Jakie są trendy w stolarce, czego poszukują konsumenci.
-Od kilku lat klienci szczególnie poszukują produktów z wysoką izolacyjnością cieplną,jak i wykwalifikowanej ekipy montażowej, która podejmie się „ciepłego” montażu.
W stolarce okiennej dużą popularność osiągnął montaż trójwarstwowy z wykorzystaniem taśm paroprzepuszczalnych i paroszczelnych oraz ciepłych podkładów podparapetowych.
Coraz bardziej popularny staje się także montaż okien w warstwie ocieplenia. Również w bramach garażowych Hörmann często stosujemy zestaw uszczelniający ThermoFrame, który zwiększa izolacyjność cieplną.

Gdybyście Państwo mieli możliwość ( a może już to robicie) eksportu stolarki z montażem, to czy zaryzykowalibyście.
-W dotychczasowej działalności często sprzedajemy nasze produkty za granicę. Jednak sprawa tyczy się samej sprzedaży.Podejmujemy się montażu tylko i wyłącznie na terenie Naszego Państwa.

Czy nowa ustawa konsumencka zmieniła Państwa podejście do sprzedaży i do samego klienta W dużej mierze nie zmieniło to naszego podejścia do sprzedaży.
Jedyną zmianą, która nastąpiła w naszej firmie to konieczność podpisania umowy przez klienta w którymś z salonów naszej firmy.

Zdecydowaliście się Państwo poddać swój punkt sprzedaży niezależnej ocenie w Programie „Rekomendowane Salony Stolarki” i uzyskaliście znakomite oceny . Dlaczego się zdecydowaliście?
-Od kilku lat staramy się na bieżąco,idąc za modą zmieniać ekspozycję oraz wystrój salonów,w zależności od panującego trendu. Jak prędzej wspomniałem stawiamy również na liczne szkolenia naszego działu sprzedaży. W tym roku zdecydowaliśmy się poddać swoje salony w Tczewie pod wymagający i niezależny program ‚Rekomendowane Salony Stolarki’,aby poznać opinię z zewnątrz na temat naszej firmy,a w szczególności ekspozycji, wystroju i fachowości działu sprzedaży oraz ekipy monterskiej. Szczerze mówiąc nie spodziewaliśmy się aż tak wysokiej oceny ze strony specjalistów z branży,ale upewnia to nas,że idziemy dobrą drogą i z pewnością mobilizuje to nas do dalszej ambitnej pracy.

Certyfikat Rekomendowany Salon Stolarki Adwil z Tczewa

Jakie podejmuje Pan działania marketingowe, żeby być znanym, szanowanym i rekomendowanym na rynku, na którym Pan działa?
-W ostatnich latach,aby być znanym na rynku prowadzimy szerokie działania związane z reklamą zewnętrzną. Od dwóch lat odważnie prowadzimy działania marketingowe w internecie, co przynosi zauważalne efekty. Na naszym rynku Adwil stał się znany i rozpoznawalny. W bieżącym roku również aktywnie prowadzimy działania sponsoringowe, wspierając miejscowy klub piłkarski, a w szczególności klub sztuk walki. Uważamy,że ten dynamiczny sport idealnie odzwierciedla rozwój naszej firmy, a co za tym idzie potencjalni klienci kojarzą Adwil z szybkością, dynamiką i i co najważniejsze-stabilnością.

Jednym zdaniem Adwil to…….
Firma,która od lat do każdego klienta podchodzi indywidualnie, chcąc sprostać jego potrzebom i wymaganiom, stawiając na pierwszym miejscu jakość wykonywanych zadań i obsługę klienta. Adwil to również specjaliści,którzy odpowiedzą na ewentualne pytania i dopasują ofertę do wymagań każdego klienta.

Dziękuję za rozmowę, a zainteresowanych  zapraszamy na stronę firmy: www.adwil.pl

adwil

Powiązane artykuły