Mariot – Rekomendowany Salon Stolarki z Rzeszowa

Firma MARIOT z Rzeszowa uzyskała tytuł Rekomendowanego Salonu Stolarki za jakość obsługi klienta, profesjonalizm w sprzedaży i montażu stolarki oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Stolarka VIP ma przyjemność porozmawiać jej właścicielem Panem Mariuszem Laszczykiem.

Stolarka VIP Grzegorz Cendrowski : Ile lat ma firma Mariot i jak zaczęła się przygoda z oknami ?
Mariot Mariusz Laszczyk: Firma Mariot działa na rynku lokalnym już 16 lat. Przygoda z oknami i stolarką budowlaną rozpoczęła się dobrych kilka lat wstecz, zanim założyłem własną działalność. Zdobywając doświadczenie, zacząłem szukać lepszych rozwiązań dla stolarki budowlanej, co popchnęło mnie do tego, aby działać po prostu na własny rachunek.
GC: Działacie Państwo na rynku lokalnym, ale jak duży jest to rynek, czy jest to Rzeszów czy też całe województwo?

Stolarka okienna - Realizacje firmy Mariot z Rzeszowa

Stolarka okienna – Realizacje firmy Mariot z Rzeszowa

ML: Głównie swoje działania kierujemy na rynek rzeszowski, ale realizujemy również zlecenia w okolicach Rzeszowa, np. Krosno, Sanok, Ustrzyki Dolne, a nawet na kraje europejskie. Nie zamykamy się na „dalekie” tematy, tym bardziej, jeśli Klienci to właśnie u nas szukają rozwiązań pod nietypowe zamówienia (np. łuki, duże przeszklenia).
Cieszymy się z każdej realizacji. W ten sposób Klienci komunikują nam, że nasza firma jest dla nich atrakcyjna zarówno pod względem posiadanego asortymentu, jak i jakości obsługi. Tym bardziej z dumą podchodzimy do tego, że nawet w tych rejonach jesteśmy znani i doceniani.
GC: Mieliśmy przyjemność wyróżnić Państwa firmę w Programie Rekomendowane Salony Stolarki, czy to wyróżnienie pomaga Państwu?

ML: Bardzo mile wspominamy ten czas. Kilkanaście dni przygotowań, stos dokumentów, kontakty z Klientami czy producentami… oraz oczekiwanie na werdykt. Jak się okazało, jako jedyni na Podkarpaciu uzyskaliśmy tytuł Rekomendowanego Salonu Stolarki, co sprawiło nam jeszcze większą radość! Znając przebieg audytu i aspekty, za które firma Mariot była oceniana, budzimy po prostu większą wiarygodność u Klientów.
GC: Jakie są trendy w stolarce, czego obecnie poszukują konsumenci i czy Państwo spełniacie ich oczekiwania?
ML: Wiele trendów czy to w naszej branży, czy w zupełnie odrębnej, dociera z za granicy. Branża stolarki budowlanej dosyć prężnie się rozwija, wydarzeń społeczno-kulturowych z nią związanych również przybywa coraz więcej, dlatego staramy się brać czynny udział w tego typu eventach szukając rozmaitych inspiracji.
Przede wszystkim w sposób otwarty współpracujemy z naszymi renomowanymi producentami. Chętnie wymieniamy się opiniami, planami i pomysłami. Przedstawiając propozycje, własne doświadczenia i obserwacje dotyczące aktualnych potrzeb naszych Klientów wprowadzamy rozmaite rozwiązania.
Jak wiadomo Klienci są różni, czasami tych przyzwyczajonych do pewnych standardów ciężko „przestawić” na coś nowocześniejszego. Jednak nasi wyspecjalizowani doradcy świetnie sobie z tym radzą. Przedstawiając działanie jednego i drugiego mechanizmu, Klienci analizują na spokojnie temat i często jednak sami łapią się na tym, że dane rozwiązanie faktycznie zwiększy ich komfort funkcjonowania w domu oraz użytkowania produktów.

mariot-logo

GC: Czy często zdarza się Państwu współpracować z architektami i klientami już na etapie projektu?
ML: Tak, dosyć mocno wdrażamy się w ten segment. Chcemy od samego początku zapewniać Klientom kompleksową obsługę. W ten sposób Klienci czują się bezpieczniej, ponieważ są obsługiwani przez jedną firmę, bardziej ją poznają, powierzają swoje zaufanie a na podstawie tego buduje się trwała relacja i owocna współpraca na długie lata.
GC: Czy nowa ustawa konsumencka zmieniła Państwa podejście do sprzedaży i do samego klienta?
ML: Zawsze wysoko stawiamy sobie poprzeczkę w kwestii sprzedaży i obsługi Klienta, dlatego na bieżąco przeprowadzamy szkolenia handlowe. W związku z tym, nowe przepisy nie wprowadziły u nas wielkich rewolucji. To na czym skupiliśmy się przy wejściu aktualnej ustawy konsumenckiej w życie, to szkolenia wewnętrzne dla wszystkich pracowników, które miały na celu dokładną analizę treści oraz praktyczne podejście do sprawy, czyli wczucie się w rolę Klienta.

Realizacje Firmy Mariot

Realizacje Firmy Mariot

GC: Słyszeliśmy, że udzielacie się Państwo społecznie, uczestniczycie w akcjach charytatywnych. Proszę powiedzieć więcej na ten temat.
ML: Wiemy, że czasami niewielka pomoc, nie tylko finansowa, ale nawet w wypożyczeniu jakiegoś sprzętu może być bardzo pomocna organizatorom. Dlatego chętnie podejmujemy współpracę z różnymi placówkami, firmami eventowymi. Nie ma co tutaj dużo dyskutować. Jeżeli jest tylko okazja, kiedy możemy pomóc, staramy się to po prostu realizować.
GC: Jakie podejmuje Pan działania marketingowe, żeby być wiarygodnym i konkurencyjnym graczem, na którym działa Pana firma Mariot?
ML: Hmmm… Tutaj za dużo się nie będę wypowiadał, z wiadomych powodów. Przede wszystkim staramy się indywidualnie podchodzić do wielu kwestii, nie kopiując działań marketingowych innych firm konkurencyjnych. Nasze pomysły i strategia działania są wytworem wspólnym, wewnętrznym, dokładnie analizowanym pod wieloma względami. Po prostu kieruje nami jedna zasada. Chcemy być inni niż konkurencja.
GC: Jednym zdaniem firma Mariot to…….
ML: Doświadczenie i profesjonalizm a także otwartość na potrzeby Klientów
GC: Dziękujemy za wywiad

Więcej informacji o firmie Mariot: www.mariot.pl

Powiązane artykuły