„5 pytań do …” czyli jak budować dobre relacje z Klientem

Człowiek, którego cechuje duży profesjonalizm. Wieloletnie doświadczenie, rzetelność oraz ogromna elastyczność w stosunku do drugiej osoby. To właśnie cechuje Pana Norberta Frąckowiaka, Dyrektora ds. Handlowych, firmy FIX (Rekomendowanego Salonu Okien i Drzwi).

Karolina Solińska (Stolarka VIP): Dzień dobry, Panie Norbercie. Dziękujemy za udział w naszym cyklu wywiadów „5 pytań do …”.

norbert-avatarNorbert Frąckowiak (FIX): Dzień dobry Pani Karolino, dziękuję za zaproszenie.

Karolina Solińska: Panie Norbercie, skąd wzięła się nazwa FIX?

Norbert Frąckowiak: Od nazwy okna, miała być też krótka, łatwa do zapamiętania i chwytliwa. Nawet z angielskiego „fix” to naprawić, więc taka nazwa nam bardzo odpowiadała. Firma istnieje na polskim rynku już od 1990 roku i jak widać nazwa sprawdziła się w 100 procentach 😊 Każdy kojarzy naszą firmę bez chwili zawahania.

Karolina Solińska: Dlaczego Pana zdaniem rekomendacje takie jak „Rekomendowane Salony Okien i Drzwi” są tak ważne w rozwoju firmy?

Norbert Frąckowiak: Wszystkie inicjatywy, które pomagają inwestorom wybraćsalon właściwą firmę, są pożądane. Państwa weryfikacja firm rekomendowanych, to trochę praca wykonana za inwestora. Dobrze też, być w grupie profesjonalnych firm. To mobilizuje i nobilituje. Warto zaznaczyć, że od początku swojej działalności konsekwentnie poszerzamy obszar swojej działalności oraz ofertę dotyczącą asortymentu, która stale wzbogacana jest o nowe produkty w zależności od upodobań Klienta. Rekomendacje, które posiadamy w znacznym stopniu pomagają nam w naszym rozwoju, ponieważ dzięki nim potwierdzamy to, że jesteśmy godni zaufania w stosunku do osób, z którymi współpracujemy.  Na każdym etapie naszej działalności stawiamy na jakość, profesjonalizm, rzetelność oraz doświadczenie.

Karolina Solińska: Co jest Pana zdaniem najważniejsze podczas pracy z Klientem?

przyznany firmie BUDMAK przez niezależną Kapitułę.Norbert Frąckowiak: Od początku swojej działalności powtarzam, że należy słuchać, słuchać i jeszcze raz słuchać, a później szukać rozwiązań, które zaspokoją potrzeby i oczekiwania naszych inwestorów. Bez dokładnego wysłuchania potrzeb osoby, z którą w danym momencie współpracujemy nie bylibyśmy w stanie zrealizować danego projektu w takim stopniu, żeby wszyscy byli zadowoleni. Klient oraz my. To jest podstawa naszej działalności. Wysłuchanie tego, czego oczekuje Klient, zrozumienie, elastyczne podejście oraz profesjonalne oparte na wieloletnim doświadczeniu działanie. Inaczej to co robimy nie miało by najmniejszego sensu. Teoretyczne banalnie proste, ale tak naprawdę wymagające dużego skupienia i zdolności wysłuchania drugiej osoby.

Karolina Solińska: Co Państwa salon wyróżnia na tle innych salonów?

montaz_fixNorbert Frąckowiak: Przede wszystkim duże doświadczenie oraz wieloletnia praktyka. A także uczciwość i rzetelność. Śmiało mogę potwierdzić, że wyróżnia nas tak jak wcześniej wspomniałem jakość, profesjonalizm, ogromne zaangażowanie w to co robimy, co z kolei potwierdzają wyróżnienia oraz rekomendacje takie jak Państwa, czyli Rekomendowany Salon Okien i Drzwi. Z dumą mogę przyznać, także to, że wielu Klientów trafia do nas z polecenia, co jest naszym zdaniem w dzisiejszych czasach ogromnym plusem, ponieważ po raz kolejny potwierdza to, ze jesteśmy profesjonalistami
w branży.

Karolina Solińska: Jakie jest Pana ulubione zajęcie w wolnym czasie?

Norbert Frąckowiak: Do moich ulubionych zajęć należą: podróże, nurkowanie, jazda na rowerze, jazda na nartach oraz pływanie. To z tych aktywnych działań. Dodatkowo uwielbiam dobrą książkę, muzykę oraz film. W zależności od tego jaką ilością czasu dysponuję w danym momencie.

Karolina Solińska: Panie Norbercie, dziękuję bardzo za rozmowę.

Norbert Frąckowiak: Dziękuję Pani Karolino.

Powiązane artykuły